Surinam, Brazil, Argentina, Chile, Bolivia, Peru, Mexico, Costa Rica!!!!

vrijdag 11 januari 2008

Kwai kwai (3-daagse)

Maandagochtend 10 jan om 7u 's ochtends werden we opgehaald door Tony om te vertrekken richting Kwai Kwai. 4u rijden en een zalige bootocht van een halfuur doorheen het Amazone woud, brachten ons op het eiland Kwai kwai. Daar hebben we overnacht in (onderstaande) hutjes met de jungle geluiden als achtergrond muziek. We hebben er gezwommen in verschillende soula's (=stroomversnellingen) en hebben er, dieper de jungle in, het Jaw Jaw dorpje bezocht. Was weer een zaaaalige trip waar we onze ogen de kost hebben gegeven aan de weelderige fauna en flora !!!



Tot de volgende maar dan vanuit Brazil :-)

7 opmerkingen:

Lieve zei

Amaai zeg ik kan mij ogen niet geloven, den Bjorn riba riba in de jungle tss de toekans en de vogelspinnen, ik zou alvast geen oog dicht doen in mijn hutje met al die spinnen!!
Dit moet echt een unieke belevenis zijn .. genieten maar en laat af en toe iets weten hé !! Wij zullen hier wel werken en uitregenen in het fijne België !!!!! Lieve - Ieme - Steven

Anoniem zei

bjorn, die angst in je ogen daar bij die specht!!!!!

Anoniem zei

test

Anoniem zei

groetjes van ttelza en nk pierre en plezier in den brazil he suuuuper carnaval


tot laterssssssssss

M.Heyvaert zei

Dag Anneleen en Bjorn,de foto's geven ons alleszins een bijzonder gevoel van verbondenheid. M.i. is Bjorn bijgekomen!! een goede reserve voor de grote trek kan geen kwaad.
nog veel plezier en belevenissen in Z.Amerika. groetjes Jos Magda

Unknown zei

ziet er allemaal echt wel schitterend uit, jiehaaaaa.
Ik peis dak conge gaan hebben voor costa rica dus moette de data ma is doorsturen eh
Ciaokes

Anoniem zei

hoi, als ik het goed heb ligt kwai kwai in suriname en niet in brazil!