Surinam, Brazil, Argentina, Chile, Bolivia, Peru, Mexico, Costa Rica!!!!

dinsdag 1 januari 2008

Happy 2008!!!

Hallo daar ginderachter,
Wij wensen iedereen een gelukkig, liefdevol, partyfull, leuk, gezond... en spetterend 2008!!!!
Hier beginnen ze te vieren om 11u `s morgens.
Iedereen komt dan naar de stad en er worden vele meters pagarra`s aangestoken (= vuurwerk)
Overal is er muziek en voldoende drank... ;-)
Na n siesta`ken en een douche zijn we dan vertokken naar de fuif vant jaar in de Shack = plaatselijken eiland.
Tegen 12u gaat iedereen dan naar huis om zijn persoonlijk vuurwerk af te steken.
Het is een ongeloofelijk schouwspel!!!



Dikke kus van ons XXX
PS Bedankt voor alle lieve mailtjes en leuke reacties!

2 opmerkingen:

Nuria zei

Hey ginderachter!!!!

Wij wensen jullie een spetterend jaar 2008 toe, met een goede gezondheid, veel liefde....en dat al jullie dromen maar kunnen uitkomen!!!! Geniet er maar op los en ik kijk er al naar uit naar jullie volgende avonturen!

Kisskiss,

Nuria & Koen

Anoniem zei

bruuke hier in val thorens is het ook de max nieuwjaar was een beetje minder omdat ik een beetje ziek was maar vandaag weer eens super sneeuw helder blauwe hemel en brandende zon
ik wens je ook alles wat ik je maar wensen kan en nog iets ik moet elke dag pas werken vanaf 18 uur tot 22 uur dus kan ik elke dag genieten van de sneeuw
groetjes van de man in val thorens

tot de volgende