Surinam, Brazil, Argentina, Chile, Bolivia, Peru, Mexico, Costa Rica!!!!

vrijdag 11 april 2008

4-daagse jeeptocht tot in Uyuni (5/4 - 9/4)

Met een 4x4 jeep, chauffeur Wainses, kokkin Julia en Irene en Winne (een koppel uit Bornem) vertokken we voor een 4-daagse tocht van Tupiza naar Uyuni.
Haleloejaaaaaaaaaa ...... wat we die 4 dagen te zien gekregen hebben, is eigenlijk onbeschrijflijk....

Van woestijngebied tot bergpassen die de 5000 meter overschrijden, flamingo's, lama's, vossen, guanaco's, vicunia's, rode-groene en helblauwe laguna's, gekleurde alsook besneeuwde bergen, een immense zoutvlakte, een cactuseiland, een adembenemende zonsopgang,..... schoon, de max, mooi, fantastisch, ... superlatieven schieten hier echt te kort!!!!!!

Dag 1:


Dag 2:

Dag 3:



Dag4:

Yiehaaaa.... life is great!!!!!!!!
Dikke bees van ons!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

dit is gewoon niet meer eerlijk!
dedju toch, sjansards!
ok, max en lize, be prepared, we gaan binnenkort op héél verre en héél lange tocht... zegt aan de juf dat we er even niet zullen zijn ;-)

Anoniem zei

poooooooooiiiiiiiiiiiiit
en ik die dacht da Bobbejaanland een reis vol avontuur was ...
Geniet ervan tortelduifjes, ik geniet in elk geval van de verslagen xx

Anoniem zei

wooaaaw
Een beetje afgelegen maar toch prachtig
Mijn allerliefste Ilse heeft mij naar hier gestuurd, daarmee wil ze zeker iets zeggen.
Amuseer U goed en geniet ervan

Pappy zei

Ja mannen, gelle zeit het er ginder achter echt wel goed van aant pakken. Na jullie vele verslagen en fotos te hebben gelezen en gezien staat mijn besluit vast. Geen Costa Brava, Tormolinos, Tenerife of andere shit voor mij dit jaar. Maar ook nr Argentinie trekken en met Kaat, 3 weken met rugzak rondtrekken.
Jullie geven me wel tips en trics.
Het ga jullie goed

Pappy zei

Hem ik dan nu goe gezien op de foto, Anneleen hebt gij ook de tondeuse bovengehaald. Mooi zo, het staat u, zo wil ik u ook wel terug op brussegemse bodem zien