Surinam, Brazil, Argentina, Chile, Bolivia, Peru, Mexico, Costa Rica!!!!

woensdag 27 februari 2008

Bariloche (23/2 - 27/2)

Na wéér een busrit van een 18tal uurtjes zijn we aangekomen in wat de Argentijnen het Zwitserland van Latijns Amiraka noemen...en terecht...dezelfde typische chalets, fonduehuisjes, chocolatiers op elke hoek van de straat en een prachtig zicht op de talloze bergen en meren.


Zondag 24/2 hebben we samen met enkele andere trotters een wagen gehuurd om de 7-meren route (400km) te bewonderen. Weer werden we ondergedompeld in een oase van rust en een prachtige natuur.

Daags nadien even een rustpauze ingelast om de verdere reisplanning te bespreken en te regelen (herbergboekingen, vliegtuigtickets,etc)
Gisteren een boottocht geboekt naar het eiland Isla Victoria. Hier bevindt zich het fameuze Arrayanes woud ( bos waarop het Bambi-woud geïnspireerd is), dat buiten nog ergens in Japan, uniek is in de wereld. Echt prachtig!
Straks ( 27/2) nemen we het vliegtuig richting El Calafate, waar de gletsjers ons staan op te wachten.
Hasta leugo

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey geile ginderachter,

alvast bedankt voor de wenskes van de verjaardag van tt Elza, blijkbaar aales ok met jullie hier ook net iets minder zon :)

allez groetjes van de Proostekes uit den woluwe

Anoniem zei

Bjorn,

Zoals we op jullie blog kunnen lezen en zien, genieten jullie van een fantastische reis.
Maar nu willen wij ons even laten horen:"gelukkige verjaardag neefje!"
Dankzij je jaartje meer en de reeds opgedane en nog te beleven ervaringen deze maanden, ben je je leeftijd stilaan wel waard ;-)
geniet nog van jouw feestdag, maar dat zal zeker geen probleem zijn daar in het verre Zuid-Amerika.

Groetjes van ons allen, ook aan Anneleen natuurlijk!!!

Langs deze weg ook 3 dikke kussen van Lore voor je verjaardag.

Tamara, Michel en L4

Anoniem zei

Hey Soule,

Leuk te horen dat alles zo goed meevalt.

Maak er verder nog beiden een super verlof van

Greetz,

De Verlinden

Anoniem zei

Hey Bjorn en Anneleen,
Ik hoorde van je mama en papa dat jullie er iets fantastisch van aan het maken zijn!!!
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik wens je bij deze een gelukkige verjaardag!!! Ben je ergens waar je het een beetje kan vieren?
Je ouders zijn eergisteren op kraamvisite gekomen. Weet je het al? Waarschijnlijk wel, hé. Luc en ik hebben er een zoontje bij. Hij heet Wybren en is nu 3 weken oud. Alles gaat goed met hem en ons.
Ik ben hier op bezoek bij mijn zus en het is de eerste keer dat ik jullie blog zie. Ik ga thuis eens op mijn gemak al jullie verhalen lezen en genieten van de foto's.
Nog een fijne tijd!!
Wianda

Anoniem zei

Elaba mannekes,

WAW! Iel schoon bergen! Dan valt 't Stad ineens toch wel wat tegen :-)

Missen jullie mijn droge, ongelofelijk grappige en nagel-op-de-kop commentaren op alles en iedereen niet te veel? Was ik misschien toch niet beter meegegaan? :-)

Bon, na de inleidende flauw moppen, nu eindelijk de échte boodschap:
Bjorn, eppie beurtdee! Met vertraging, sorry, maar drink toch nog maar een rummeke of mojitoke op mijn kosten! En geeft ons anneleentje ook eentje!

Dikke kus voor jullie allebei en keep on blogging!
X
Carmen